5-те онлайн платформи, на които бизнеса ви трябва да присъства

5-те платформи за бизнесите онлайн

Над 80% от потребителите  търсят информация за всевъзможни продукти и услуги онлайн преди да направят покупка. Това автоматично означава, че бизнеса ви не трябва да изпуска тази възможност. Трябва да сте там, където потенциалните ви клиенти търсят информация за вашите услуги.
Добрата новина е, че присъствието във всички тези канали е безплатно. Зависи от вас да максимизирате ефекта, но присъствието е задължително, според нас.

 

Социални мрежи

Започваме с тях. Изискват ежедневно постоянство и енергия, но дават и своите резултати. За България най-силният канал е несъмнено Facebook. Това е мястото, където потребителите са активни, а и страниците много добре се оптимизират при търсене в Google. А и да не забравяме възможността за идексация и на самите публикации на страницата ви. Затова използвайте само ключови думи и поствайте често. Ето и линк за създаване на страница във Facebook.

Паралелно с Facebook имате възможността да създадете Twitter акаунт, който да закачите с вашaта фен страница и така автоматично да публикувате и в Twitter. За последния канал е полезно да се знае, че отново има отражение върху оптимизацията, може би не много голямо, но усилието е само веднъж да създадете страницата и да я свържете с Facebook.

Не на последното място от социалните мрежи, включваме и GooglePlus. Както може да се досетите, като продукт на самата Google търсачка, публикациите и страницата ви в G+ има много голям шанс да доведе до подобряване на индексацията на уебсайта ви.

 

Бизнес търсачки и сайтове

Отново се връщаме на темата, че трябва да сте там, където потребителите търсят информация за бизнеса ви. Какво по-добро място от това да намериш всичката информация за бизнесите, които ти трябват на едно място. Тук идва и ролята на бизнес справочника Golden Pages. Над половин милион българи са ни ползвали, за да намерят услугите и продуктите в нашата търсачка. Отново добра новина – може да започнете с безплатно вписване на бизнеса си в Golden Pages. Естествено профилът е ограничен до контакти и карта, с която потребителите да стигнат до вас. Как да се показвате на топ позиции, прочетете тук.

 

LinkedIn започва да игра все по-ключова роля за бизнесите и в България. Профилът ви там е важен не само като канал за информация за бъдещите и настоящите ви служители, но и за самите клиенти. Една публикация за седмица е напълно достатъчна, за да поддържате профила си ‘свеж’ и с най-новата информация.

Както LinkedIn, така и Golden Pages са задължително особено, ако бизнес ви се занимава с бизнес-към-бизнес продукти и услуги.

 

 

Прочети още:

Google е премахнал над 1,7 млрд. ... „Гугъл” е премахнал над 1,7 млрд. реклами през 2016 година, по-голямата част от коит�...
Защо е важно за бизнеса да б... Хората и техните бизнес идеи са тема, която е изключително интересна за разсъжд�...
Най-кликваните банери онла�... По последни данни от Gemius, най-популярните банер позиции, използвани от маркетолоз�...