Предписания за SEO здраве на бизнеса ви

 

SEO здраве и оптимизация за бизнеса

Особено след грипния сезон, сигурно още си спомняте как докторите са ви съветвали кои хапчета, кога и как да пиете, за да оздравеете. Аналогично, Golden Pages ще ви даде няколко съвета как уебсайта ви и профила ви в Golden Pages да се изправи гордо на крака и да задмине всички останали свои конкуренти в търсачките онлайн.

Ето и предписанието за SEO здраве:

  1. Описание

Една от фундаменталните мерки, които вземат специалистите е да променят периодично съдържанието на сайтовете си. Идеята не е да се променя смисъла на текста, а да се покаже движение по самите страници. Това дава индикация на търсачките като Google, че страницата предоставя само най-новата и полезна информация за потребителите.

Golden Pages, като единствен доверен партньор на Google за България, ви съветва да променяте по няколко фрази и параграфа веднъж всеки месец. Влезте в профила на фирмата си и си проправете път към топ позициите още сега.

 

  1. Потребителско съдържание

Мненията на клиентите са изключително ценни за здравето на вашия бизнес. Ако премем, че компанията ви е организъм, клиентите са причината той да съществува. А защо да не създадете още по-силна и дълготрайна връзка с тях, като ги помолите да напишат мнението си за вашия бизнес в страницата ви в Golden Pages. Това ще ви помогне на оптимизацията, тъй като клиентите ще дадат естествена и органична информация за вашите услуги. Ще си спечелите не само доверието на нови клиенти, но и изкачване на топ позиции в Google и другите търсачки. Нека клиентите създават ключовите думи за вашия бизнес – просто им изпратете им линка към вашия бизнес в Golden Pages и ги помолете за обратна връзка.

 

  1. Изображенията и текста зад тях

Снимките стават все по-използван начин потребителите да намират информация онлайн. Самото име и alt текста на снимките силно повлиява върху индексацията и на вашата фирма. Винаги кръщавайте снимките с ключовите си думи. Например, ако сте заведение и качите снимки от някое от партита ви, кръстете снимките  – “съботно-събитие-София-Кул-бар” или „Мохито-бар-лятна-градина”. Това ще бъде още една индикация за Google, че трябва да ви покаже вас пред конкурентите ви.

 

Прочети още:

Google е премахнал над 1,7 млрд. ... „Гугъл” е премахнал над 1,7 млрд. реклами през 2016 година, по-голямата част от коит�...
5-те онлайн платформи, на ко�... Над 80% от потребителите  търсят информация за всевъзможни продукти и услуги онл...
Мобилни промени, по които Goo... Google стартира мащабна промяна в алгоритъма на търсачката си, която се очаква да з...