Златни новини за успешен бизнес
- Контактите са задължителни
Телефонът и имейлът са основната и най-важна информация, която трябва да имате в профила си. Те са каналите, по които може да създадете връзката между онлайн търсенето и офлайн покупката.
Уверете се, че вашите контакти са изписани в специално определените полета, за да може да бъдат индексирани от Google и други онлайн търсачки.
- Ключовите думи
Както знаете, само Информационните профили имат възможността да добавят ключови думи към описанието на профила си. Ключовите думи са конкретни продукти и услуги, които предлага вашата фирма. Ако имате фирма за дограма, то тогава ключови думи могат да бъдат ‘пвц дограма’, ‘дограма монтаж и ремонт’, ‘алуминиева дограма’ и др.
Опитайте се да си преставите какви думи биха изписали потребителите, за да ви намерят. Най-добре би било да си направите собствено проучване и да разгледате какви ключови думи използват и конкурентите.
- Подробното описание
Подробното описание има голяма връзка с ключовите думи. В Инфо профила в Golden Pages имате на разположение до Х символа, така че изпозлвайте всяка една дума по умен и креативен начин. Погледнете списъка с ключовите думи и се опитайте да ги свържете в смислен текст. Използвайте се колкото се може повече синоними и сходни думи. Така търсачки виждат, че
- Мнения от потребители
Несъмнено спечелването на доверието на онлайн потребителя е много трудно. Затова “жокер от публиката” винаги помага – а в случая по-скоро може да го определим като препоръка от публиката. Хората се доверяват на препоръки, а над 70% от потребителите вземат решение за покупка на база точно такъв тип коментари. Затова и ви съветваме да използвате активно и тази опция във вашия Инфо профил.
Повече какво включва Инфо профила в Golden Pages, четете тук.