Мобилни промени, по които Google индексира фирмите

responsive-google

Google стартира мащабна промяна в алгоритъма на търсачката си, която се очаква да засегне всички уебсайтове. Тъй като над 60% от трафика в Google вече минава през мобилни устройства, американската компания търси начини да подобри резултатите, които потребителите получават при търсене от мобилно устройство. Сайтове, които не са динамични и не пасват на различните размери на смарфоните, няма вече са на топ позиции. Самите Google пишат в блога си: „Тази промяна ще засегне мобилните търсения на всички езици във всички държави, като ще има силно въздействие върху резултатите от търсене.”

Както и от Business Insider отразяват: „Google прави голяма промяна тази седмица, която може да порази милиони малки бизнеси.”

Добрата новина е, Golden Pages, като доверен партньор на Google за България, още миналия месец извърши всички нужни промени по мобилната си версия. Така, всички фирми, които са включени в Golden Pages ще се радват на силна индексация и топ резултати в Google. Естествено, компаниите с Информационен профил в Golden Pages има много по-голям шанс да се показват на първи позиции, тъй като те разполагат с подробно описание, ключови думи, директен бутон за обаждане и още много други функции, които подобрят ранкинга им както в Google, така и в Golden Pages. Безплатните вписвания в Golden Pages също разполагат с мобилна версия на профилите си в сайта, но в много по-ограничен формат.

Ирини Зикис, управител на Golden Pages и Golden Media за България, също коментира: „Разбираме, че малките бизнеси в България не могат да си позволят скъпи мобилни приложения и сайтове, затова направихме мобилна версия на всички фирмени профили в Golden Pages. Така няма да е нужно да хвърлят пари на вятъра, като просто самата им страница в Golden Pages е оптимизирана за мобилни телефони.”

Както знаете, Golden Pages вече 10 години е най-популярният бизнес справочник в България.  В качеството си на такъв, прави всичко възможно за малките и средни бизнеси в България да бъдат открити от техните потенциални клиенти онлайн.

Четете още за новината и тук:
24 часа за това как Google ще “наказва” бизнесите без мобилен сайт

Google пишат как помагат на потребителите да откриват по-удобни за ползване мобилни сайтове

Google отразяват промяна в алгоритъма и как ще показват все повече мобилни сайтове

Business Insider също коментират глобалната промяна в мобилния алгоритъм на Google и как това ще се отрази на фирмите

 

Прочети още:

Google е премахнал над 1,7 млрд. ... „Гугъл” е премахнал над 1,7 млрд. реклами през 2016 година, по-голямата част от коит�...
Предписания за SEO здраве на ...   Особено след грипния сезон, сигурно още си спомняте как докторите са ви съ�...
5-те онлайн платформи, на ко�... Над 80% от потребителите  търсят информация за всевъзможни продукти и услуги онл...